Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Μ. Τσουρή: Κοιτάζω κάθε μέρα την κοιλιά μου και περιμένω να αρχίσει να φουσκώνει!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.







Μετά την απόφασή της να εγκαταλείψει τις πισίνες και να δοκιμάσει το ταλέντο της στη ζωγραφική, η Μαρία Τσουρή φωτογραφίζεται για το ΟΚ! στο σπίτι της στη Γλυφάδα και μιλάει για το γάμο της με τον αγαπημένο της, τον μπασκετμπολίστα Παναγιώτη Βασιλόπουλου, και το πρώτο τους παιδί που θα γεννηθεί στις αρχές καλοκαιριού.
"Ακούω ότι πολλές γυναίκες έχουν έντονα ξεσπάσματα ή περισσότερα νεύρα από ό,τι είχαν πιο πριν. Εγώ αντιθέτως περνάω την πιο γαλήνια φάση της ζωής μου. Είμαι πολύ ήρεμη και ίσως έχω γίνει περισσότερο ευαίσθητη. Κοιτάζω κάθε μέρα την κοιλιά μου και περιμένω πώς και πώς να αρχίσει να φουσκώνει", δηλώνει η 25χρονη πολίστρια.

Η ίδια όταν έμαθε ότι είναι έγκυος ένιωσε έκπληξη και συνειδητοποίησε ότι αυτό θα της αλλάξει τη ζωή. Στον Παναγιώτη το είπε από το τηλέφωνο και σύμφωνα με όσα λέει, ο σύντροφός της αντέδρασε πιο ψύχραιμα.
Όσον αφορά τα σχέδια για τον γάμο τους, η Μαρία είχε μιλήσει στο TLIFE για την πρόταση και το ενδεχόμενο να γίνει νωρίτερα ένας πολιτικός γάμος, λόγω της εγκυμοσύνης. "Δεν είχαμε ορίσει ημερομηνία γάμου με τον Παναγιώτη. Μου έκανε πρόταση γάμου, του απάντησα θετικά, αλλά δεν είπαμε συγκεκριμένα, ότι θα παντρευτούμε τον τάδε μήνα", εξηγεί η μέλλουσα μανούλα.

Διάβασε περισσότερα στo OK! που κυκλοφορεί
http://www.tlife.gr/Article/news-tsouri/0-99-27044.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου