Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

«Είμαι έτοιμη να κάνω ένα παιδί», δήλωσε η Ορθούλα Παπαδάκου!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

«Είμαι έτοιμη να κάνω ένα παιδί», δήλωσε η Ορθούλα Παπαδάκου


Η Ορθούλα Παπαδάκου έχει βρει τον άντρα της ζωής της όπου είναι μαζί του δέκα χρόνια. Σήμερα νιώθει έτοιμη να κάνει οικογένεια και να γίνει μανούλα.

«Είμαι με ένα παιδί εδώ και δέκα χρόνια με τα on και τα off μας, περνάμε καλά και εύχομαι το 2012 να μου φέρει όλα αυτά που θέλω. Και αυτό που θέλω πολύ είναι ένα παιδί, αυτή είναι η αλήθεια. Πιστεύω πως είμαι έτοιμη για να κάνω ένα παιδί. Είμαι με τον άντρα που είναι ο άνθρωπός μου, ότι κι αν γίνει θα τον εκτιμώ και θα τον θαυμάζω πάντα. Είναι δύσκολο να είσαι με κάποιον που να εκτιμάς και να αγαπάς σαν άνθρωπο. Είμαι ερωτευμένη μαζί του και σκέφτομαι πάντα τα καλύτερα, και για τους δυο μας», δήλωσε στο περιoδικό ΧΑΙ http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/165066/Eimai-etoimi-na-kano-ena-paidi-,-dilose-i-Orthoyla-Papadakoy.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου