Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Σόφη Πασχάλη-«Στη γιόγκα είμαι αυτοδίδακτη»!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Ποια είπε: «Στη γιόγκα είμαι αυτοδίδακτη»


Διδάσκει γιόγκα τα δέκα τελευταία χρόνια, χωρίς καν να πάει σε σχολή καθώς ένα ατύχημα ήταν αυτό που την έβαλε στην διαδικασία να ασχοληθεί με την γιόγκα.
Ο λόγος για την Σόφη Πασχάλη η οποία αποκαλύπτει: «Είμαι αυτοδίδακτη. Είχα ένα ατύχημα στην μέση μου κι έγινα καλά μόνη μου. Διάβασα πολύ και στη συνέχει απήγα σε σχολή. Επίσης παρακολούθησα σεμινάρια στην Αμερική και τη Γερμανία», εξηγεί η ίδια στο ok και καταλήγει: «Η γιόγκα με βοήθησε να ηρεμήσω. Να ζυγίζω καλύτερα τα πράγματα. Προσφέρει ισορροπία μυαλού κι σώματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου