Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Η Ελένη Πετρουλάκη αποκαλύπτει πώς διατηρεί τη σιλουέτα της!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Η Ελένη Πετρουλάκη αποκαλύπτει πώς διατηρεί τη σιλουέτα της!



Η Ελένη Πετρουλάκη είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών, όμως διαθέτει... το κορμί! Κάνει ατασθαλίες, αλλά προσέχει να επανέλθει και να ξαναμπεί σε πρόγραμμα διατροφής.

«Με τα παιδιά στο σπίτι όλο και κάποιο γλυκό υπάρχει. Άνθρωπος είμαι κι εγώ και όπως όλοι υποκύπτω και υπέκυψα και φέτος στις γιορτές. Όταν όμως κάνω μια ατασθαλία, προσέχω να επανέλθω και να ξαναμπώ σε πρόγραμμα, να κάνω την διατροφή μου, να τρώω τα γεύματα που πρέπει και να μπορώ να έχω και ενέργεια στην καθημερινότητά μου, που για μένα είναι πολύ σημαντικό» είπε χαρακτηριστικά η γυμνάστρια στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη».
Και συνέχισε: «Έχω ξεφύγει πώς δεν έχω ξεφύγει... ειδικά μετά τις εγκυμοσύνες δεν ήταν πάντα εύκολο για μένα να επανέλθω. Πρώτον γιατί δεν είμαι μικρή. Η ηλικία παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο και επιπλέον η καθημερινότητά μου περιλαμβάνει πάρα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα, οπότε δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για μένα. Για μένα είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι κάνω μια δουλειά μέσα από την οποία μπορώ και εγώ να προσέχω τον εαυτό μου. Κατά τα άλλα ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και υπάρχει πολύ κούραση».
Μάλιστα, τόνισε ότι οι στόχοι δεν λείπουν ποτέ από την ζωή της. «Έχω ξεκινήσει αθλητισμό και μάλιστα πρωταθλητισμό από πάρα πολύ μικρή ηλικία, οπότε μια ζωή έβαζα στόχους και δεν ήθελα να παρεκκλίνω από αυτούς. Πάντα ήμουν με πρόγραμμα. Είναι δύσκολο είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου. Πάντα σκέφτομαι τα επόμενα βήματά μου, θέλω να κάνω όσο περισσότερο κόσμο μπορώ να ασχοληθεί με την γυμναστική. Να μην το θεωρήσει καταναγκαστικό έργο, να καταλάβει την αξία της άσκησης και να το κάνουμε όλοι και για λόγους υγείας και όχι ομορφιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου