Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

«Μου έλεγαν ότι είχα πάθει εγκεφαλικά»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

«Πέρασα μια πολύ μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, η οποία με ταρακούνησε πολύ. Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισε να μουδιάζει όλη η δεξιά μου πλευρά. Πόδια, χέρια, τα πάντα. Στην αρχή, μου έλεγαν ότι είχα πάθει τέσσερα εγκεφαλικά. Δεν μπορούσα να το δεχθώ εγώ αυτό όμως, γιατί είμαι από τις γυναίκες που γυμνάζομαι και δεν παραμελώ τον εαυτό μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είχα πάθει εγκεφαλικό. Όλοι μου έλεγαν πως είναι κρίσεις πανικού. Εγώ καταλάβαινα ότι δεν είναι κρίσεις πανικού, γιατί ξέρω το σώμα μου. Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 μήνες, χωρίς να βρίσκουν τι έχω» δήλωσε στο περιοδικό «Χάι» η Ορθούλα Παπαδάκου, όταν τη ρώτησαν για το πρόβλημα της υγείας της.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=458588&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου