Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ελένη Πετρουλάκη: «Θεωρώ ότι μια μητέρα πρέπει να κάνει και πράγματα για να αισθάνεται παραγωγική»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Ελένη Πετρουλάκη: «Θεωρώ ότι μια μητέρα πρέπει να κάνει και πράγματα για να αισθάνεται παραγωγική»


Η Ελένη Πετρουλάκη μπορεί να είναι καταξιωμένη γυμνάστρια αλλά είναι καιμανούλα τεσσάρων παιδιών.
Όμως έχει καταφέρει να βρει χρόνο για όλα. «Η οικογένεια και τα παιδιά μου είναι η βασική μου προτεραιότητα, γι' αυτό και επιδιώκω να ασχολούμαι με τη δουλειά μου κυρίως τις ώρες που τα παιδιά είναι στο σχολείο, έτσι ώστε να περνάω μαζί τους όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο». Όσο για το αν αισθάνεται κάποιες φορές τύψεις που δεν μπορεί να είσαι συνέχεια μαζί με τις κόρες της δήλωσε στην Espresso της Κυριακής: «Όπως οι περισσότερες μαμάδες έτσι κι εγώ, όταν κάποιες φορές αναγκάζομαι λόγω της δουλειάς να περνάω λιγότερο χρόνο με τα παιδιά μου, αισθάνομαι ότι μου λείπουν και ότι χάνω σημαντικές στιγμές που δεν αναπληρώνονται. Όμως, ευτυχώς αυτό δεν συμβαίνει συχνά, γιατί, όπως είπα, προσπαθώ να διεκπεραιώνω τις επαγγελματικές υποχρεώσεις μου τις πρωινές ώρες. Και η δουλειά βεβαίως είναι μέρος της καθημερινότητάς μας και για βιοποριστικούς λόγους αλλά και γιατί είναι σημαντικό. Θεωρώ ότι μια μητέρα πρέπει να κάνει και πράγματα για την ίδια προκειμένου να αισθάνεται παραγωγική και έπειτα ο χρόνος που περνάει με τα παιδιά να είναι πιο ποιοτικός και δημιουργικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου