Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη Ποιος είναι ο καινούριος της "εθισμός";

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Κατερίνα Στικούδη new

Super sexy, παρουσιάστρια, μοντέλο, φαντασίωση και τώρα τραγουδίστρια. Η Κατερίνα είναι ένα μη τυπικό δείγμα ελληνικού γυναικείου «πολυεργαλείου». Ας πούμε απλώς πως ό,τι και να κάνει δεν χορταίνεις να την κοιτάς.

Τι κάνεις αυτό τον καιρό; Πού τρέχεις;
Είμαι σε μια περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο. Χαίρομαι πολύ που ταξιδεύω, είναι μια περίοδος πολύ δημιουργική για εμένα.

Είσαι συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι. Την προσωπική σου ζωή την έχεις αφήσει πίσω;
Όχι, απλά αυτή είναι η δουλειά μου. Υπάρχει χρόνος για όλα, αν θέλουμε. Είναι στο χέρι μας να δουλεύουμε, να ζούμε, να βλέπουμε τους φίλους μας. Είναι δικαιολογία να λες σε κάποιον «δεν πρόλαβα να τηλεφωνήσω», για παράδειγμα.

Μοντέλο, παρουσιάστρια, τραγουδίστρια. Τραγουδίστρια δηλώνεις, ε;
Μα φυσικά και το δηλώνω. Είσαι καλά; Για μένα το τραγούδι ήταν μια εμμονή που τώρα έχει γίνει εθισμός. Συγκεντρώνομαι σ’ αυτό με όλη μου την ψυχή και όχι για να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου. Και χαίρομαι που έχω τη στήριξη της Universal Music – για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Έκανες και άλμπουμ.
Ναι. Και περιλαμβάνει το ντουέτο που κάναμε με τον Mohombi στα Mad Awards, μια συνεργασία που άρεσε πολύ! Ωστόσο, σχεδόν σε όλα τα τραγούδια του δίσκου είναι έντονο το στοιχείο της rap, κάτι που δεν συνηθίζουμε να ακούμε από γυναίκες. Όμως μου αρέσουν οι προκλήσεις.

Και τα σχόλια όσων λένε πως δεν είσαι τραγουδίστρια;

Αδιαφορώ για τα πικρόχολα σχόλια που κάνει το κάθε νούμερο που θέλει να είναι «νούμερο 1»! Με εκφράζουν απόλυτα οι στίχοι των τραγουδιών μου και ιδιαίτερα «Το σενάριο», που θα είναι το επόμενο single: «Ένα σενάριο είναι η ζωή, όποιος το παίξει καλύτερα κερδίζει».

Περισσότερα στο DownTown που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου