Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Εάν θα μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν θα πήγαινα στο “X-Factor”»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Εάν θα μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν θα πήγαινα στο “X-Factor”»


Η Ειρήνη Παπαδοπούλου έγινε γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στο ριάλιτι τραγουδιού «X-Factor». Η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της αποκάλυψε ότι αν γυρνούσε πίσω το χρόνο δεν θα πήγαινε στο σόου.

Εάν θα μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν θα πήγαινα στο σόου, γιατί ήμουν πολύ άπειρη. Νόμιζα ότι ήμουν πολύ άπειρη. Νόμιζα ότι ήμουν ψυχολογικά έτοιμη, αλλά δεν ήμουν για κάτι τέτοιο. Πριν από το “X-Factor” είχα δουλέψει επαγγελματικά στο τραγούδι για μια σεζόν περίπου. Η πρώτη μου δουλειά στην Αθήνα ήταν με τον Κιάμο. Μεγάλο όνομα, σε μεγάλο μαγαζί, χαμός, κι εγώ ένα κοριτσάκι που δεν είχε τραγουδήσει ποτέ στη ζωή του, γιατί εγώ δεν υπήρξα το ψωνάκι με τη βούρτσα-μικρόφωνο στον καθρέφτη, να κάνω ότι τραγουδάω. Ήμουν ένα ήσυχο παιδάκι, σπούδαζα κάτι άσχετο μουσική, οι γονείς μου δεν ήξεραν ότι εγώ είχα μια τάση και μια αδυναμία για τη μουσική. Στην οικογένειά μας η μόνη καλλιτεχνική τρέλα είναι ο χορός», δήλωσε σε συνέντευξή της στο Nitro.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου