Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΧΡΥΣΑ ΚΑΛΠΑΚΗ-ΙΩΣΗΦ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Παντρεύονται!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Άλλος ένας ζεν πρεμιέ, εγκαταλείπει την εργένικη ζωή και μπαίνει στο club των παντρεμένων.

Ο λόγος για τον Ιωσήφ Μαρινάκη, ο οποίος μίλησε στο thesout.gr, για τη σχέση του με την Χρύσα Καλπάκη.

Ο ηθοποιός αποκάλυψε: «Νιώθω πολύ χαρούμενος που είμαι ερωτευμένος και που πηγαίνω για γάμο! Πιστεύω ότι έχω περάσει αυτή την ηλικία του γάμου και αγχώνομαι λίγο στην περίπτωση που κάνουμε ένα παιδί, αν θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί του.
Είμαι γενικά καλά, ζω το σήμερα και φυσικά θα προσπαθήσω να «στρώσω» λίγο το αύριο, γιατί πρέπει να είμαι προετοιμασμένος, να μπορώ να στέκομαι στα πόδια μου».

Επιμέλεια: Κατερίνα Σεφερλή
ΠΗΓΗ-http://www.zougla.gr/lifestyle/article/pantrevete-o-iosif-marinakis%20-476917

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου