Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Δεν με φοβίζει η μοναξιά»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου εξομολογήθηκε αν φοβάται την μοναξιά και αν της λείπει η συντροφικότητα.
Ακόμα όπως είπε δεν της λείπει πολύ η συντροφικότητα καθώς θεωρεί ότι περνάει μια φάση που χρειάζεται και να είναι μόνη της. «Όχι πολύ! Περνάμε φάσεις, επειδή έχουμε την ανάγκη να τις περάσουμε. Ακόμη δεν μου λείπει κάτι. Έχω τα παιδιά μου, τους φίλους μου, τους δικούς μου ανθρώπους και νιώθω καλά. Δεν χτυπά μέσα μου το καμπανάκι "αχ, να είχα ένα σύντροφο!"». Όσο για το αν φοβάται την μοναξιά απάντησε στο περιοδικό «DownTown Κύπρου»: «Όχι, δεν με φοβίζει! Όταν είναι καλά τα παιδιά μου, νιώθω δυνατή και άτρωτη. Νομίζω ότι δεν φοβάμαι τίποτα. Άλλωστε, ανά περιόδους, είμαι λίγο μοναχική. Δεν φοβάμαι να μείνω μόνη μου με τον εαυτό μου» και συνεχίζει λέγοντας ότι τα έχει βρει με τον εαυτό της. «Έχουμε πλησιάσει πολύ ο ένας τον άλλο. Είμαστε σε συζητήσεις και συνεχείς διαπραγματεύσεις! Κοίτα, επειδή ψάχνομαι πολύ, κάποτε, όταν το χρειαζόμουν, πήγαινα σε ψυχολόγο, ώστε να με ανακαλύψω περισσότερο. Κι αυτό με βοήθησε γενικότερα στη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου