Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Στέλλα Λεδάκη: “Ο αθλητισμός με κάνει συνεχώς καλύτερο άνθρωπο”

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece



Η δυναμική Στέλλα, η αθλήτρια με την καλύτερη ελληνική επίδοση όλων των εποχών στο επί κοντώ σε Ολυμπιάδα, κονταροχτυπά το ντόπινγκ και μας εξηγεί γιατί ο αθλητισμός είναι “κάτι ανώτερο”...
 
Από που και από ποια ηλικία ξεκίνησε η αγάπη σου για το άθλημα που αγωνίζεσαι;
Με επέλεξαν σαν ξεχωριστό ταλέντο στην ενόργανη γυμναστική στα Χανιά από όπου και κατάγομαι ήδη από τη νηπιακή μου ηλικία. Ήμουν αθλήτρια και συχνά πρωταθλήτρια στην ενόργανη γυμναστική μέχρι τα 14 μου. Επειδή όμως συνέχιζα να ψηλώνω παρά τις ελπίδες των προπονητών μου για το αντίθετο, αποφάσισα να αλλάξω άθλημα μια που πλέον είχε γίνει τρόπος ζωής για εμένα ο αθλητισμός. Και όχι μόνο αυτό αλλά ήταν και τρόπος να ανακαλύπτω και να ξεπερνάω καθημερινά τον εαυτό μου οπότε και δεν φαντάστηκα ποτέ τον εαυτό μου εκτός του χώρου. Έτσι, καθώς έψαχνα κάποιο άθλημα εξίσου απαιτητικό και δύσκολο ώστε να με ωθεί να ξεπερνώ τα όριά μου “γνώρισα” το επί κοντώ και ασχολήθηκα με αυτό. Ο έρωτας μου με το άθλημα δεν ήταν ακριβώς κεραυνοβόλος. Καλλιεργήθηκε σταδιακά και με την πάροδο του χρόνου ωρίμασε και έγινε η μόνη προτεραιότητά μου.
 
- Είδες τον αθλητισμό καθαρά σαν μέσο για να γυμνάσεις το σώμα σου ή κάτι περισσότερο;
Ο αθλητισμός δεν είναι ένα μέσον προς επίτευξη κάποιου σκοπού. Δεν πρέπει να είναι το μέσον προς εύκολο πλουτισμό και αναγνωρισιμότητα, άλλωστε η λάθος αυτή προσέγγιση είναι που εχεί οδηγήσει πολλά παιδιά στο να μην αγωνίζονται "δίκαια". Για μένα δεν είναι το μέσον αλλά ο σκοπός. Είναι ο στόχος μου που τον υπηρετώ με όλες τις δυνάμεις μου. Νιώθω ότι με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Με αποτρέπει από το να γίνω υλίστρια, μικρόψυχη και εγωίστρια. Με προτρέπει να απαξιώνω τα υλικά αγαθά, τις πρόσκαιρες και εφήμερες απολαύσεις και με ωθεί στην εκπλήρωση υψηλότερων ιδανικών. Ως μέσον για να γυμνάσω το σώμα μου δεν το είδα ποτέ. Απλά στην πορεία ανακάλυψα ότι είναι ένας καλός τρόπος να είσαι υγιής σωματικά και ψυχολογικά όταν ασχολείσαι με ένα άθλημα που σε ενδιαφέρει.

- Βρίσκεσαι σε περίοδο προετοιμασίας για κάποια διοργάνωση-τουρνουά αυτό τον καιρό;
Αυτήν την περίοδο είμαι στη βασική προετοιμασία μου για τον ανοιχτό στοίβο. Σύντομα θα βρεθούμε στην Κύπρο όπου και θα ολοκληρώσω την προαγωνιστική μου προετοιμασία ξεκινώντας με έναν αγώνα στις 18 Μαΐου ώστε να δω που βρίσκομαι. Άλλους αγώνες δεν έχω κλείσει ακόμα. Θα συνεχίσω σίγουρα με κάποιους στο εξωτερικό, φέτος άλλωστε διεξάγεται παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Ρωσία. Σε παγκόσμια πανεπιστημιάδα και μεσογειακούς εύχομαι να πετύχω τα όρια νωρίς, ώστε να κάνω άλλη μια προετοιμασία που θα μου φέρει μια καλή εμφάνιση για την Ελλάδα σε όλες αυτές τις διοργανώσεις. 
 
- Eχουν επηρεαστεί οι ατομικές σου επιδόσεις από τον παράγοντα “οικονομική κρίση” και αν ναι σε τι βαθμό; Περνάμε μόνο οικονομική κρίση κατά την άποψή σου; (κοινωνική κλπ...)
Σαφώς κι έχουν επηρεαστεί. Και όχι μόνο με τη στενή του όρου έννοια δηλαδή της έλλειψης χρημάτων για την αγορά κονταριών. Αληθεύει ότι δε μπορούσα να αγοράσω και εν μέρει ήταν η αιτία που δεν μπόρεσα να αποδώσω στο 100% σε αυτό που κάνω, πόσο μάλλον να κάνω την απαραίτητη προετοιμασία που κάνει κάθε αθλητής. Αυτό με επηρεάζει και ψυχολογικά. Πώς μπορεί να δώσει κάποιος άλλωστε όλο του τον εαυτό όταν δεν έχει τα απαραίτητα; Η συνεχιζόμενη αγωνία για επιβίωση των ανθρώπων γύρω μου αλλά και των φορέων (γυμναστικοί σύλλογοι, Δήμοι, περιφέρεια κλπ) δε μπορεί να με αφήσει ανεπηρέαστη. Προσπαθώ όμως, είναι και στη φύση μου να σκέφτομαι αισιόδοξα και να αγωνίζομαι αντί να μεμψιμοιρώ. Η οικονομική κρίση είναι αλληλένδετη με την κοινωνική ακόμα και με την έκπτωση των ηθικών αξιών και των ιδανικών. Πιστεύω ότι η οικονομική συγκυρία είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Για να λυθεί πρέπει να κοιτάξουμε βαθύτερα πέρα από την έλλειψη χρημάτων, που είναι μόνο ένα λογιστικό πρόβλημα.
 
- Πόσο σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξει στον πρωταθλητισμό ο παράγοντας “διατροφή”;(ΕΔΩ)
Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο παντού και όχι μόνο στον πρωταθλητισμό. Είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνουμε ό,τι χρειάζεται ο οργανισμός από όλες τις τροφές που υπάρχουν, ώστε να έχουμε την απαιτούμενη ενέργεια καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η ποσότητα του φαγητού εξαρτάται απ’τον κάθε οργανισμό και το αν κάποιος αθλείται ή όχι. Σίγουρα οι αυξημένες ανάγκες ενός αθλητή για ενέργεια καθιστούν αναγκαία μια πλήρη διατροφή. 
 
- Τι προσέχεις περισσότερο όταν βρίσκεσαι σε περίοδο αγώνα;
Πριν τους αγώνες προσπαθώ να έχω ισορροπία. Να σκέφτομαι μόνο θετικά και να μην κάνω ή σκέφτομαι οτιδήποτε που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή μου. Προσπαθώ να συγκεντρώνομαι στο “εδώ και τώρα”, να δεσμεύομαι σε ένα σχέδιο ενεργειών κάνοντάς το προτεραιότητα έχοντας εμπιστοσύνη στη δουλειά μου και στο ότι όποιος προσπαθεί απολαμβάνει κάποια στιγμή τους καρπούς των κόπων του. 
 
- Τα κύρια εφόδια για επιτυχία ενός “κανονικού” αθλητή στους αγώνες είναι η καλή προπόνηση, η σωστή διατροφή και η ανεβασμένη ψυχολογία. Μπορεί ένας “κανονικός” αθλητής να συναγωνιστεί το ντόπινγκ;
Οπωσδήποτε και δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένας καθαρός αθλητής έναν ντοπαρισμένο. Γι αυτό άλλωστε είναι και ποινικά κολάσιμη πράξη διότι τίθεται χωρίς αμφιβολία και θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού. Η ενέργεια της λήψης αναβολικών εκ μέρους του αθλητή έχει και ηθική απαξία γιατί του δημιουργεί ένα ψεύτικο και πρόσκαιρο προβάδισμα και πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων αθλητών, που δεν ανταποκρίνεται όμως στην πραγματική του αθλητική κατάσταση. Κλέβει δηλαδή την πρωτιά από έναν καθαρό αθλητή και "ανεβάζει τον πήχη" σε ουτοπικά και ανθρωπίνως αδύνατα ύψη, που καλείσαι εσύ ο καθαρός αθλητής να φτάσεις με σωστή διατροφή και καλή ψυχολογία. Αυτό όμως είναι συχνά απλώς αδύνατο! Και έτσι, αν δεν έχεις αθλητική κουλτούρα και ηθικό ανάστημα μπορεί να παρασυρθείς σε "σκοτεινά μονοπάτια". Έχοντας όλους τους άλλους παράγοντες και μπορείς να φτάσεις κοντά και να βρίσκεσαι στην ελίτ των αθλητών αλλά όχι να προσπεράσεις τα όρια τα οποία έχουν δημιουργηθεί γιατί μετά κάνουν παιχνίδι άλλοι παράγοντες όπως η χημεία και πλέον ο ανταγωνισμός δε γίνεται μόνο μέσω των αθλητών αλλά μέσω βιολόγων και χημικών.
 
- Ποια είναι τα πρότυπά σου στο άθλημα που αγωνίζεσαι;
Ως πρότυπά μου έχω όλους τους αθλητές που έχουν πετύχει περισσότερα από εμένα μέσω σκληρής δουλειάς. Υπάρχουν πολλοί αθλητές που ο καθένας έχει διάφορα χαρίσματα και με τα οποία έχει κάνει επιτυχία. Και μαθαίνω να παραδειγματίζομαι παίρνοντας τα θετικά από τον καθένα. Το μοναδικό πρότυπό μας πρέπει να είναι ο καλύτερος εν δυνάμει εαυτός μας.. Σκοπός δεν είναι να γίνουμε ίδιοι με τα όποια πρότυπά μας αλλά να τα ξεπερνάμε υπερβαίνοντας τις δυνάμεις μας.
 
- Μετά τη συμμετοχή σε Ολυμπιάδα υπάρχει κάποιο ανεκπλήρωτο όνειρο στον αθλητισμό για σένα;
Ολυμπιάδα δεν ήταν για μένα ένα τυχαίο γεγονός. Ήταν το αποτέλεσμα και η δίκαιη ανταμοιβή μου σε μια πολύχρονη και επίπονη αθλητική ενασχόληση για αυτό άλλωστε πέτυχα και την καλύτερη θέση και επίδοση που έχει να επιδείξει στο επί κοντώ η χώρα μας σε Ολυμπιάδα μέχρι σήμερα. Παρά ταύτα νιώθω σα να έφτασα στην πηγή και να μην ήπια νερό. Στερήθηκα σαν παιδί και έφηβη πολλά για να κερδίσω το εισιτήριο για τους Ολυμπιακούς, δε μου χαρίστηκε τίποτα ούτε και ανήκω σε αθλητική οικογένεια για να έχω κάποιο προβάδισμα ή εμπειρία. 
 
- Είσαι μία αθλήτρια που συνήθως δε στέκεται μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι, αλλά έχει έναν αρκετά πολυδιάστατο χαρακτήρα. Ποια μηνύματα επιθυμείς να περάσεις μέσω του αθλητισμού;
Τα μηνύματα που θέλω να περάσω είναι ότι ο αθλητισμός είναι παιδεία και πολιτισμός και δημιουργεί χαρακτήρα, αξίες, κοινωνικότητα και ευγενή συναγωνισμό που είναι πολύ σημαντικά. Ο αθλητισμός είναι το μέλλον.
Μπορεί ένας λαός να επιβιώσει χωρίς όραμα για το μέλλον; Και αυτό το όραμα, που αλλού θα το στηρίξει; Μόνο στην παιδεία και στον αθλητισμό. Ξεχάσαμε πόσο εθνικά υπερήφανους μας έκαναν οι πρωταθλητές μας με τις επιτυχίες τους; Όμως εγώ αισιοδοξώ και ελπίζω, η σπίθα υπάρχει, το πάθος υπάρχει, όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε.
 
- Ποιοι είναι οι στόχοι που μακροπρόθεσμα θέλεις να πραγματοποιήσεις;
Όλες οι θέσεις που είναι καλύτερες από αυτές που έχω πετύχει μέχρι σήμερα, αποτελούν στόχο και όνειρο που ελπίζω να εκπληρώσω. Μακροπρόθεσμα θα ήθελα να ασχοληθώ εντατικότερα με τον κόσμο που ενδιαφέρεται να βελτιώσει την υγεία του, τη διάθεσή του και την ποιότητα ζωής του μέσω διάφορων τρόπων γυμναστικής ανάλογα με το τι ταιριάζει στον καθένα μια που κατέχω την ειδικότητα συμβούλου φυσικής αγωγής και αθλητισμού. Προς το παρόν οι στόχοι που έχω αφορούν τον αθλητισμό, στόχοι που δε θα μπορούσα να ακολουθήσω αν δεν είχα τη βοήθεια της οικογένειάς μου, του συλλόγου μου(Ελευθέριος Βενιζέλος), των φιλάθλων και ηθικών υποστηρικτών αλλά κυρίως της Υδροαρδευτικής Χανίων του Παύλου Ζερβουδάκη που στέκουν στο πλευρό μου μέχρι και σήμερα. 
 
- Τι να περιμένουμε από τη Στέλλα στο μέλλον; Έχεις κάτι να υποσχεθείς στον κόσμο που σε παρακολουθεί και σε πιστεύει;
Δεν μπορώ να υποσχεθώ σίγουρα πρωτιές, μπορώ όμως να υποσχεθώ ότι θα αγωνιστώ και θα προσπαθήσω να ξεπεράσω τον εαυτό μου για να πετύχω όσο το δυνατόν υψηλότερους στόχους. Ο απλός φίλαθλος κόσμος που με εμπνέει με τον καθημερινό αγώνα του για επιβίωση, αποτελεί την έμπνευσή μου και το κίνητρο για να φτάσω ψηλότερα και να πετύχω περισσότερα. Ένα είναι σίγουρο, ότι δε θα απογοητεύσω όλους αυτούς που με πιστεύουν και με στηρίζουν.
  
ΠΗΓΗ-http://www.ifitnessbook.com/sinenteukseis/item/1708-stella-ledaki-interview

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου