Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Άννυ Γιόκαλα (fitness champion): H αθλήτρια που κάνει αισθητή την παρουσία της...

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Άννυ Γιόκαλα (fitness champion):  H αθλήτρια που κάνει αισθητή την παρουσία της...




Άννυ Γιόκαλα από τις καλύτερες fitness αθλήτριες με συνεχή παρουσία και επιτυχίες στον χώρο της Σωματικής Διάπλασης. H Aννυ ασχολείται με ένα άθλημα και μια κατηγορία όχι και τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα, ίσως κορίτσια θα έπρεπε να πάρετε παράδειγμα την πορεία και το αποτέλεσμα της σκληρής δουλεια στο γυμναστήριο. Δεν είναι τυχαίες οι διακρίσεις. Ας την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα:
 
- Υπήρχε κάποια προϊστορία στο χώρο του αθλητισμού; ποιός σε μύησε στο χώρο της Σωματικής Διάπλασης;
Από την ηλικία των πέντε ασχολούμαι με το χειμερινό σκι, λίγο αργότερα συμπεριέλαβα στο πρόγραμμα μου τον στίβο, στο γυμνάσιο έπαιζα με την σχολική ομάδα μπάσκετ για να καταλήξω στα 16 να γυμνάζομαι με βάρη στο πλευρό ενός θείου μου που ασχολούνταν εντατικά με το bodybuilding.
 
- Τι είναι αυτό που σε γοήτευσε από το χώρο και ποιός σε παρότρυνε να ασχοληθείς σε αγωνιστικό επίπεδο;
Στα πρώτα μου βήματα με γοήτευαν περισσότερο οι εικόνες, ξένες αθλήτριες του fitness που κέντριζαν την προσοχή μου καθώς ξεφύλλιζα τα πρώτα μου περιοδικά bodybuilding. Από νωρίς μου είχαν μιλήσει για το αγωνιστικό fitness, μάλιστα παρακολουθούσα ανελλιπώς αγώνες bodybilding από μικρή ηλικία. H προσωπική μου ζωή όμως σε συνδυασμό με τα επιχειρηματικά και επαγγελματικά μου πλάνα το καθιστούσε σχεδόν αδύνατο. Αρκετά χρόνια αργότερα ωρίμασε σαν ιδέα και με την παρότρυνση του πρώην άντρα μου ασχολήθηκα αγωνιστικά το 2006.




- Πότε συμμετείχες για πρώτη φορά σε αγώνες, σε ποιά διοργάνωση και κατηγορία;
Πρώτη μου συμμετοχή ήταν με τη nabba Αθήνα το Νοέμβριο του 2006 στην κατηγορία fitness. Τότε δεν είχε δημιουργηθεί ακόμη η κατηγορία bikini για αθλήτριες χωρίς έντονη μυικότητα.
 
- Πόσο επίπονη και πειθαρχημένη είναι η προετοιμασία σου την περίοδο πριν τους αγώνες και πόσο εξαντλητική για τον οργανισμό σου; Υπάρχουν μυστικά έτσι ώστε να φέρεις το σώμα σου στο επιθυμητό αποτέλεσμα έτσι ώστε να είσαι έτοιμη για νέες κατακτήσεις;
Η αγωνιστική μου προετοιμασία δεν ήταν ιδιαίτερα επίπονη ποτέ, συγκριτικά με αυτά που έβλεπα και άκουγα αναφορικά με άλλες αθλήτριες. Έχει τύχει να αγωνιστώ (όσο περιέργο και αν ακούγεται) μόνο με δέκα μέρες διατροφή αγώνων. Σίγουρα όμως αν ο στόχος είναι υψηλός χρειάζεται πειθαρχία σε θέμα διατροφής και προπόνησης και αυτό και κάνω τώρα.
 
- Ποιός είναι ο προπονητής σου; Και τη μερίδιο επιτυχίας του προσάπτεις για την μέχρι τώρα πορεία σου;
Προπονητής μου από τον Αύγουστο 2012 είναι ο διακεκριμένος αθλητής και προπονητής Σπύρος Μέμος. Μέχρι στιγμής θεωρώ ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά και έπεται φυσικά μεγάλη συνέχεια για την επίτευξη των στόχων μας.

- Υπάρχει κάποιος σπόνσορας πίσω από σένα που σε στηρίζει.
Ο χορηγός μου είναι η εταιρία GOLDTOUCH NUTRITION. Ευχαριστώ θερμά την εταιρία μου και τον ιδιοκτήτη της εταιρίας Κωνσταντίνο Φούλια, ο οποίος είναι δίπλα μου στην πορεία μου, στηρίζει οικονομικά την προετοιμασία μου, είναι καλός συνεργάτης και πάνω από όλα φίλος.
 
- Ποιοί είναι οι στόχοι που θέλεις ακόμα να κατακτήσεις;
Θα ήθελα να διακριθώ σε κάποιους πολύ καλούς αγώνες στο εξωτερικό.
 
- Ποιές είναι οι διακρίσεις σου και ποιά ξεχωρίζεις από αυτές;
Πρώτες και δεύτερη θέση στις κατηγορίες shape, figure και fitness. Η καλύτερη μου διάκριση ήταν αυτή στο παγκόσμιο της nabba to 2007 όπου κατέλαβα τη δεύτερη θέση στην κατηγορία shape.
 
- Πιστεύεις ότι υπάρχει έλλειψη κινήτρων στην Ελλάδα έτσι ώστε να ασχοληθεί ενεργά με το άθλημα μία νέα αθλήτρια;
Σίγουρα το οικονομικό βάρος αποτελεί τροχοπέδη για μια νέα αθλήτρια που θέλει να ασχοληθεί εντατικά με το fitness, ειδικά τώρα που διανύουμε μία δυσχερή για τη χώρα οικονομική περίοδο. Αυτό όμως που παρατηρώ και θεωρώ ελπιδοφόρο μήνυμα, είναι ότι τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται με τη γυμναστική με βάρη και έχουν απελευθερωθεί από την παλιομοδίτικη φοβία ότι τα βάρη μπορούν να καταστρέψουν ένα γυναικείο, θηλυκό κορμί.

- Ποιά είναι τα fitness tips που θα έδινες σε μια γυναίκα έτσι ώστε να αποκτήσει ένα καλλίγραμμο κορμί σαν το δικό σου;
Αυτό που συμβουλεύω τις κοπέλες που θέλουν να αποκτήσουν ένα σφιχτό, θηλυκό κορμί με όμορφες καμπύλες είναι να κάνουν εντατικά ενδυνάμωση με βάρη και να ακολουθούν πιστά ένα διατροφικό πρόγραμμα πλούσιο σε πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και να εγκαταλείψουν τις εξαντλητικές δίαιτες, γιατί με αυτές το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι να αποκτήσουν ένα καχεκτικό καθόλου θελκτικό σώμα.
 
- Πολλές γυναίκες αποφεύγουν να ασχολούνται με τη γυμναστική με αντιστάσεις και βάρη τι θα έλεγες ως προς αυτό…
Νομίζω ότι αυτό τείνει να εκλείψει με τα χρόνια. Καθημερινά δέχομαι δεκάδες μηνύματα γυναικών που αυτοαναιρούν παλιότερες απόψεις τους ότι η γυμναστική με βάρη "σκληραίνει" μία γυναίκα. Νομίζω ότι είναι στην επιλογή της κάθε γυναίκας σε ποιο σημείο θέλει να φτάσει το σώμα της αναφορικά με τη μυικότητα και αυτό φυσικά μετά από δουλειά πολλών ετών. Είναι πολύ πιο εύκολο και λιγότερο επίπονο για μία γυναίκα να μείνει σε κάποιο επίπεδο light όπως το αποκαλώ εγώ, παρά να προχωρήσει σε επίπεδα έντονης μυικότητας. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να φοβούνται οι κοπέλες ότι την μία μέρα θα κάνουν προπόνηση με βάρη και την επόμενη μέρα θα ξυπνήσουν σαν linda murray.
 
- Αννυ σε ευχαριστούμε και ευχόμαστε κάθε επιτυχία.
Ευχαριστώ πολύ το ifitnessbook.com για την φιλοξενία. Μπορείτε να επισκεφτείτε τις σελίδες μου στο facebook και την επίσημη ιστοσελίδα μου Http://www.anniegiokala.com
ΠΗΓΗhttp://www.ifitnessbook.com/sinenteukseis/item/939-anniegiokala


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου