Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ναταλία Δραγούμη: «O άντρας μου με ήθελε σέξι στο Dancing»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Καλεσμένη αυτή την Τετάρτη στις 20.00 στο Movies & Stars στο MTV GREECE, η Ναταλία Δραγούμη.
Πρωταγωνίστρια στη νέα ταινία της Όλγας Μαλέα "Ματζουράνα", η Ναταλία μιλάει στο Γιώργο Σατσίδη για τις προκλήσεις του ρόλου της αλλά και της ζωής. Αποκαλυπτική όσο ποτέ μοιράζεται για πρώτη φορά με τους τηλεθεατές τα μυστικά της σχέσης της με τον σύζυγο της , της αθλητικής σιλουέτας της αλλά και την αντίδραση της στα σχόλια που προκάλεσε η συμμετοχή της στο Dancing with the stars!
Όταν εκτίθεσαι στα μίντια πρέπει να δέχεσαι την κριτική!
«Φέτος που δεν δουλεύω τόσο πολύ συνειδητοποίησα πόσα πράγματα έχανα με την οικογένειά μου λόγω της υπερβολικής δουλειάς. Για πρώτη φορά φέτος κάναμε διακοπές τα Χριστούγεννα με την οικογένειά μου.
Πέρασα πολύ καλά στο Dancing. Με γνώρισε καλύτερα ο κόσμος αλλά επαγγελματικά δεν νομίζω πως μου έδωσε κάποια ώθηση, είναι το ίδιο όπως πριν.
Όταν πάρεις την απόφαση να εκτεθείς στα Media πρέπει να είσαι έτοιμος και για την κριτική και για όλα αυτά που θα γράφονται και θα λέγονται για σένα. Είναι δύσκολη απόφαση , θέλει κότσια.
Δεν έχω παράπονα για το πώς μου έχουν συμπεριφερθεί τα media»
"Ο άντρας μου μου έχει πει ότι δεν είμαι νορμάλ!"
«Την φλόγα του έρωτα την διατηρώ γιατί έχω κάνει σωστή επιλογή άντρα. Ταιριάζουμε πολύ. Νομίζω ότι υπάρχουν αρκετοί χωρισμοί γιατί δεν είναι σωστές οι επιλογές που κάνουν
Ο σύζυγος μου δεν είχε πρόβλημα με τις εμφανίσεις μου στο Dancing. Μάλιστα μου είπε ότι πρέπει να βγαίνω σέξι μετά τα πρώτα επεισόδια που τα κοστούμια μου ήταν σοβαρά
Έχω κάνει πολλές σέξι φωτογραφίσεις και πριν και μετά τα παιδιά Αν νιώθω ότι μπορώ να το κάνω αν είμαι καλά με το σώμα μου θα το κάνω. Τώρα δεν υπάρχει και λόγος να το κάνω. Ο άντρας μου μου έχει πει πως δεν είμαι πολύ νορμάλ. Το τι δεν είναι νορμάλ στον εαυτό μου δεν το ξέρω. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου νορμάλ, μπορεί οι διπλανοί μου να βλέπουν κάτι διαφορετικό. Πάντως όλοι στην οικογένειά μου είναι ιδιαίτεροι άνθρωποι»
Ζούμε έναν πόλεμο!
«Νομίζω πως η επέλαση τον Τούρκικων σήριαλ έχει να κάνει με την κρίση. Αν φύγει η κρίση θα τελειώσει και αυτό το φαινόμενο. Δεν έχω πρόβλημα με τα Τούρκικα. Το ζήτημα είναι ότι δεν έχουν δουλειά οι Έλληνες ηθοποιοί. Οι παραγωγές των Τούρκων είναι πολύ προσεγμένες και πολύ καλές και αυτό οφείλεται και στην οικονομία τους που είναι σε άνθηση
Εμένα στο όλο θέμα με την κρίση με φοβίζει το ξαφνικό όπως αυτό που έγινε τώρα με την Κύπρο. Νομίζω πως ζούμε έναν πόλεμο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου