Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ναταλία Δραγούμη: «Πιστεύω πως ζω από τύχη»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ναταλία Δραγούμη: «Πιστεύω πως ζω από τύχη»


Για τα άκρως επικίνδυνα πράγματα που έκανε στην παιδική της ηλικία αλλά πως ήταν ως χαρακτήρας μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Ναταλία Δραγούμη.
«Όταν ήμουν μικρή, ήμουν ζωηρή, ατίθαση, ασυμβίβαστη και παθιασμένη με άκρως επικίνδυνα πράγματα», λέει στο Πρώτο θέμα και συνεχίζει: «Ανέβαινα σε μηχανές φίλων μου, πηγαίναμε στη Συγγρού, τρέχαμε με 200 κι εγώ τους έλεγα «τρέξε κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο». Μόνο που το λέω ανατριχιάζω και πιστεύω πως είμαι ζωντανή από τύχη. Επίσης, έλεγα ψέματα ότι θα κοιμηθώ σε κάποια φίλη και πήγαινα στην «Αυτοκίνηση», ενώ τα καλοκαίρια στην Πάτμο όταν είχα κέφι για παιχνίδι πηδούσα από ταράτσα σε ταράτσα! Ωστόσο όσο περίεργο κι αν ακουστεί, είχα πάντα μέσα μου ένα όριο, ένα σταμάτημα και μια σωστή κρίση», καταλήγει.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/254436/natalia-dragoymi-pisteyo-pos-zo-apo-tyhi#ixzz2Q7tDyXep

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου