Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: «Έχω ζήσει δέκα ζωές»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Για τα διάφορα στάδια από τα οποία έχει περάσει κατά την διάρκεια της ζωής της μίλησε η Γωγώ Μαστροκώστα.
«Μα έχω ζήσει δέκα ζωές. Υπήρξε χρόνος που έζησα όλα όσα μπορεί να ζήσει άνθρωπος σε δέκα διαφορετικές ζωές. Το 2008 λόγου χάρη, έμεινα έγκυος, παντρεύτηκα, γέννησα, αρρώστησα. Δυνατές χαρές και δυνατές λύπες μέσα σε έναν χρόνο» τόνισε στο Hello. Ήταν πάντα ανήσυχο άτομο; «Όχι, από πλήξη, βαριόμουν πάντα. Ανησυχία αλλά και μη φιλοδοξία. Ποτέ δεν υπήρξα φιλόδοξο άτομο. Δεν στόχευα και δεν προγραμμάτιζα. Ο στόχος με περιόριζε, με εγκλώβιζε, μου στερούσε την ελευθερία μου. Δεν ήθελα να εξαρτώμαι από τίποτε, ούτε από την καριέρα μου. Ούτε θεωρώ πως έκανα καριέρα, ας μη γελιόμαστε. Δεν έκανα focus σε κανέναν απ’ αυτούς τους τομείς. Ήθελα πάνω απ’ όλα να είμαι καλά μέσα μου. Ακόμη κι όταν πολύ μέσα σε αυτό το χώρο, τον είχα απομυθοποιημένο από πολύ νωρίς. Δεν θεωρούσα ότι έκανα κάτι το οποίο θα έπρεπε να με ανεβάζει ως άτομο και προσωπικότητα. Έκανα μια δουλειά που φρόντιζα να μου αρέσει, να έχει καλές οικονομικές απολαβές και μέχρι εκεί. Πιστέψτε με, αν είχα στόχο θα έκανα διαφορετικά πράγματα στη ζωή μου, γιατί μυαλό διέθετα. Απλώς δεν ήθελα. Μόλις ξεκίναγα κάτι, μου τελείωνε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου