Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Έχω εκπληρώσει και πολύ περισσότερα από όσα ήθελα στην ζωή μου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Έχω εκπληρώσει και πολύ περισσότερα από όσα ήθελα στην ζωή μου»

Ποια πράγματα αναγνωρίζει ως ανεκτίμητα στον σύντροφό της η Βίκυ Χατζηβασιλείου;
«Ο Γιάννης έχει πάρα πολλά στοιχεία τα οποία θαυμάζω και εκτιμώ. Πραγματικά δεν είναι ένα ή δυο… Είναι πολύ ήρεμος, κάτι που δεν έχω εγώ, έχει πάρα πολύ χιούμορ αλλά και πάρα πολύ μεγάλη υπομονή. Έχει επίσης πολλή λογική, εγώ δεν έχω, λειτουργώ με την παρόρμηση. Έτσι αλληλοσυμπληρωνόμαστε. Έρχεται και κουμπώνει το έλλειμμα του ενός, στην περίσσεια του άλλου» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της η παρουσιάστρια σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό You. Έχει εκπληρώσει σε ένα βαθμό τα όνειρα και τις επιθυμίες που είχε; «Ναι, είμαι σίγουρη ότι τα έχω κάνει πραγματικότητα και μάλιστα πιστεύω ότι έχω εκπληρώσει και πολύ περισσότερα από όσα ήθελα στην ζωή μου.»


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/262495/viky-hatzivasileioy-eho-ekplirosei-kai-poly-perissotera-apo-osa-ithela-stin-zoi-moy#ixzz2UqHNW5kO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου