Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: «Στην αρχή δεν ήμουν η αποκλειστικότητα στην ζωή του Τραϊανού»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Γωγώ Μαστροκώστα: «Στην αρχή δεν ήμουν η αποκλειστικότητα στην ζωή του Τραϊανού»


Ο Τραϊανός Δέλλας ήταν πεπρωμένο για την Γωγώ Μαστροκώστα;
«Ναι, έτσι πιστεύω. Όταν τον γνώρισα είχε περάσει μόλις ένας χρόνος από το  διαζύγιό του. Ένας άνθρωπος που ήταν δεσμευμένος και χώρισε δεν είναι σε φάση να ξαναμπεί σε μια σχέση. Έτσι λοιπόν όταν με ρωτούν πόσα χρόνια είμαι μαζί του τους λέω «σύμφωνα με μένα ή σύμφωνα με τον Τραϊανό;». Εγώ από την στιγμή που τον γνώρισα ήμουν εκεί, μαζί του. Ο Τραϊανός πάλι και ναι και όχι. Με έβλεπε και φιλικά. Υπήρχε λοιπόν περίπτωση ως ερωτευμένη που ήμουν να το δεχτώ πριν από επτά χρόνια ότι δεν ήμουν η αποκλειστικότητα στην ζωή του; Τουλάχιστον ήταν απόλυτα ειλικρινής. Παρόλο που δεν ήμουν αποκλειστικότητα στην ζωή του, παρέμεινα. Αυτό για μένα ήταν μοίρα» τόνισε στο Hello.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/261231/gogo-mastrokosta-stin-arhi-den-imoyn-i-apokleistikotita-stin-zoi-toy-traianoy#ixzz2U5ZrS067

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου