Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Ελένη Πετρουλάκη: «Στους άντρες αρέσουν οι juicy γυναίκες με καμπύλες»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η Ελένη αλλάζει τα δεδομένα
Ήδη από τη δεκαετία του 90 η Ελένη Πετρουλάκη, υπήρξε όχι μόνο για τα περιοδικά αλλά κυρίως για τους αναγνώστες το απολυτό Σώμα. Η Ελληνίδα με τους ωραιότερους και πιο sexy κοιλιακούς έκανε το ένα εξώφυλλο μετά το άλλο.
Σήμερα 20 χρόνια μετά, τίποτε δεν είναι το ίδιο στη ζωή της Ελένης: Είναι παντρεμένη, είναι πολύτεκνη μητέρα και επιτυχημένη επιχειρηματίας, όμως το σώμα της συνεχίζει και είναι το ίδιο –και μπορεί και καλύτερο- από την εποχή που την ανακαλύψαμε για πρώτη φορά. Η Ελένη με την πείρα της πλέον, σε θέματα γυμναστικής και διατροφής, μιλάει για όλα, όσα χρειάζεται να ξέρει κάποιος για το σώμα του.
Μια γυναίκα με 4 παιδιά σαν και σένα κανονικά δεν θα προλάβαινε να είχε χρόνο ούτε για τα απαραίτητα. Έχω άδικο;
Μην νομίζεις ότι προλαβαίνω να βρω χρόνο για μένα. Ευτυχώς, έχω ίσια μαλλιά, ανταύγειες κάνω κάθε 5 μήνες και ούτε νύχια δεν προλαβαίνω να κάνω. Ό,τι προλάβω το βραδύ, μόλις κοιμηθούν τα κορίτσια, ευτυχώς που κάνω γυμναστική μέσω της δουλειάς μου
Έχεις νταντά;
Έχω την αδερφή του μπαμπά μου, η οποία με βοηθάει, αλλιώς δεν θα τα έβγαζα ποτέ πέρα. Να φανταστείς βάζει 4 πλυντήρια τη ημέρα και στο σπίτι μαγειρεύουμε σχεδόν για 8 άτομα.
5 γυναίκες δεν είναι πολλές για τον Ίλια Ίβιτς; Δεν τον τρελάνατε;
Ακόμη είναι μικρές και δεν έχει καταλάβει τι τον περιμένει. Κάτσε να μεγαλώσουν λίγο, γιατί δεν ξέρει τι σημαίνει μια γυναίκα επί 4.
Θεωρείσαι ένα από τα ωραιότερα , αν όχι το ωραιότερο σώμα της ελληνική showbiz. Πόσο αγχωτικό είναι αυτό;
Για μένα η γυμναστική δεν ήταν για να φτιάξω το σώμα μου. Έχω καταλάβει από νωρίς την αξία της και είναι κάτι παραπάνω από απλή εμφάνιση. Θέλω να είμαι υγιής, γιατί έχω να μεγαλώσω 4 παιδιά, θέλω να μου δίνει ενέργεια και ευεξία να αντεπεξέλθω στην καθημερινή κούραση. Η ομορφιά είναι υποκειμενικό πράγμα, σε άλλους αρέσει ένα γυμνασμένο σώμα και σε άλλους όχι. Όταν εγώ ξεκίνησα πριν 20 χρόνια, το σώμα μου το θεωρούσαν υπερβολικό και τώρα όλοι προσπαθούν να κάνουν τρόπο ζωής τη γυμναστική. Εγώ δεν κοίταξα ποτέ πώς θα φτιάξω σώμα, αυτή είναι η δουλειά μου.
Όλα αυτά τα χρόνια τι στερήθηκες πολύ; Σου έλειψε το φαγητό;
Όχι, εγώ έκανα δίαιτες μόνο μετά τις εγκυμοσύνες. Δεν έβαλα ποτέ τον εαυτό μου σε αυτή τη δοκιμασία, γιατί γυμνάζομαι από 7 χρονών. Δεν είμαι όμως των άκρων, δεν κάνω υπερβολές και προσπαθώ να τρώω 5 γεύματα τη μέρα και ποτέ μετά τις 8 και μισή το βράδυ.
Πόση γυμναστική χρειάζεται κάποιος για να δει αποτελέσματα;
Για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, χωρίς αστεία, χρειάζεται να πηγαίνεις 5 φορές τη βδομάδα στο γυμναστήριο και αργότερα μόλις δεις διαφορά, 3 φορές. Σύμφωνα με έρευνες που έκαναν γιατροί, η πιο αποτελεσματική γυμναστική είναι η πρωινή με άδειο στομάχι, ενώ το τελευταίο σου γεύμα πρέπει να το έχεις φάει ως τις 8 το βράδυ
Τι απαντάς σε αυτούς που λένε ότι είναι πολυτέλεια στις εποχές τη κρίσης το γυμναστήριο.
Η γυμναστική είναι επιτακτική ανάγκη και οι γιατροί έχουν πει ότι κανονικά θα έπρεπε η άσκηση να συνταγογραφείται. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι αν δεν γυμνάζεσαι στο μέλλον θα παρουσιάσεις προβλήματα, μυοσκελετικά ή νευρολογικής φύσης και ειδικά αν κάνεις μια καθιστική δουλειά. Γυμνάζομαι δεν σημαίνει πάω γυμναστήριο, γιατί ακόμη και αν δεν έχεις χρήματα για συνδρομή, υπάρχουν πολλοί τρόποι, αρκεί να έχεις διάθεση και θέληση. Το asanatv.gr είναι ένα διαδικτυακό κανάλι, από το οποίο μπορείς να πάρεις πολλές ιδέες και να γυμναστείς. Μπορείς να κάνει τζόκινγκ ή γρήγορο περπάτημα και τόσα άλλα πράγματα, οπότε τα χρήματα δεν είναι εμπόδιο για να αθληθείς.
Υπάρχει μια τάση, εύσωμες γυναίκες να αποδέχονται το σώμα τους και τις καμπύλες τους. Τι έχει σαν πεις;
Το θέμα είναι ο καθένας να αισθάνεται καλά με τον εαυτό του, γενικότερα, όμως καλό είναι να κάνουμε μια προσπάθεια να χάσουμε κιλά, αλλά όχι να μας γίνει εμμονή. Στην Ελλάδα ακόμη τα πράγματα είναι οκ, αλλά στην Αμερική υπάρχει τεράστιος ρατσισμός με αυτό το θέμα. Μια γνωστή μου στην Αμερική που είχε κάποια παραπανίσια κιλά, δεν την προσέλαβαν ως baby sitter με τη δικαιολογία ότι αφού δεν προσέχει τη δική της υγεία, πώς θα προσέξει την υγεία των παιδιών;
Εσένα αυτό το επιχείρημα σου φαίνεται λογικό;
Μου φαίνεται ρατσιστικό, αλλά αν κάποιος τα έχει βρει με τον εαυτό του, είναι οκ, αν όμως προσποιείται ότι είναι εντάξει, τότε υπάρχει θέμα. Δεν πιστεύω όμως ότι μια γυναίκα με πολλά παραπανίσια κιλά δεν θα ήθελε να τα χάσει. Δεν είπα ότι πρέπει να γίνουμε όλες κορμάρες, αλλά να βελτιώσουμε στο μέγιστο τον εαυτό μας.
Είναι αλήθεια ότι το σημερινό πρότυπο είναι όλο και πιο αδύνατες γυναίκες;
Δεν νομίζω ότι είναι αποδεκτό, είναι ωραίο να βλέπεις αυτά τα σώματα σε μια φωτογράφηση ή στην τηλεόραση, αλλά από κοντά λες "παναγία μου, δεν είναι φυσιολογικό». Προσωπική μου άποψη είναι ότι στους άντρες αρέσουν οι juicy, ζουμερές γυναίκες με καμπύλες, όχι οι υπερβολές βέβαια.
Ανησυχείς που μεγαλώνεις;
Θέλω να μεγαλώνω ωραία με υγεία, να έχω τις ρυτίδες μου και να κάνω πράγματα για μένα αλλά όχι να μου γίνει εμμονή να δείχνω 10 και 20 χρόνια νεότερη. Θέλω να διατηρούμαι καλά με την ηλικία μου και μου αρέσει να μεγαλώνω ωραία.
Ποια λάθος δικό σου δεν θέλεις να κάνουν τα κορίτσια σου;
Να μη εμπιστεύονται πολύ τους άλλους και να μην πιστεύουν πώς και οι άλλοι σκέφτονται το ίδιο με αυτές. Να είναι λίγο καχύποπτες, γιατί είναι δύσκολες εποχές και τα πράγματα δεν είναι τόσο αγνά. Με λίγα λόγια δεν θέλω όπως την πάτησα εγώ, να την πατήσουν και αυτές.
*Η Ελένη Πετρουλάκη συνεργάζεται στα Βόρεια προάστια με τα γυμναστήρια Planet Fitness and More, ενώ στα Νότια με τα Gym Tonic και διδάσκει Sentao Fitness Yoga by Ελένη Πετρουλάκη, μια σειρά ειδικών ασκήσεων για σύσφιξη και απώλεια κιλών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου