Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Γωγώ Μαστροκώστα: «Θα μπορούσα να ήμουν αθλήτρια στίβου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Γωγώ Μαστροκώστα: «Θα μπορούσα να ήμουν αθλήτρια στίβου»

Στην εφηβεία της, ένιωσε η Γωγώ Μαστροκώστα να αλλάζει;
«Ποτέ. Διαπιστώνω, ξέρετε, βλέποντας πλέον την κόρη μου να μεγαλώνει, τις διαφορές του να ζεις σε ένα χωριό και όχι στην πόλη. Στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου ένιωθα ελεύθερη, έβγαινα, έκανα ότι ήθελα. Τώρα δεν διανοούμαι ότι η Βικτώρια μπορεί να βγει απ’ το σπίτι και να παίξει μόνη της έξω. Το περιβάλλον στο χωριό είναι πιο υγιές, δεν υπάρχει η υστερία της πόλης. Εμείς δεν είχαμε αυτό το συνεχές «μη και μη» που ακούν σήμερα τα παιδιά» τόνισε στο Hello. Θεωρεί ότι της έλειψαν πράγματα; «Σε επίπεδο οικογένειας, όχι. Αλλά επειδή ήμουν παιδί με ταλέντο στον αθλητισμό, αυτό δεν μπόρεσα να το αναπτύξω. Θα μπορούσα λόγου χάρη να ήμουν αθλήτρια στίβου. Από την άλλη είμαι και άνθρωπος που αν τον ρωτήσεις θα σου πει ότι δεν του λείπει τίποτε γενικότερα. Ήμουν ανήσυχη, όμως, γιατί έβλεπα πως τελειώνοντας το σχολείο δεν θα είχα με τι να ασχοληθώ. Γι’ αυτό ήθελα να σπουδάσω. Επέλεγα μια εύκολη δέσμη για τα δικά μου δεδομένα- ήμουν άριστη μαθήτρια-για να περάσω με την πρώτη και να φύγω».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/261453/gogo-mastrokosta-tha-mporoysa-na-imoyn-athlitria-stivoy#ixzz2UT0kXb7m

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου