Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ.."ΜΕ ΠΙΕΖΑΝ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ!"

Το σώμα της Κατερίνας Στικούδη θεωρείται ένα από τα πιο όμορφα και καλογυμνασμένα στη showbiz. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει η ίδια, υπήρξε μια περίοδος στη ζωή της -όταν ασχολούταν με το μόντελινγκ-, που κάποιοι την πίεζαν να αδυνατίσει!

«Με πίεζαν να χάσω κιλά. Μου έλεγαν διαρκώς “πρέπει να αδυνατίσεις”. Πολλές φορές έκλαψα και απογοητεύτηκα, αλλά ποτέ δεν έκανα κακό στον εαυτό μου», εξομολογείται η σέξι μελαχρινή.

Η 24χρονη παρουσιάστρια διαφωνεί με τα ανορεκτικά πρότυπα της εποχής, καθώς όπως λέει «δεν μου αρέσει να στερούμαι το φαγητό μου. Τρώω όλ΄αυτά που δεν θα έπρεπε να φάω». Πώς τα καταφέρνει όμως και δεν παίρνει κιλά; «Αν δεν γυμναστώ, τότε θα αρχίσω να παίρνω κιλά» λέει η Κατερίνα, που κάθε απόγευμα, όταν της το επιτρέπουν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις, επισκέπτεται το γυμναστήριο κάνοντας αερόβια άσκηση, λίγα βάρη, ελλειπτικό και stretching.

Άλλωστε, με τη γυμναστική έχει καλές σχέσεις από μικρή: «την άθληση την είχα πάντα μέσα μου. Ξεκίνησα από 5 χρονών κολύμβηση και τελικά το έκανα σε επίπεδο πρωταθλητισμού. Έχω κερδίσει πολλά χρυσά μετάλλια στις αποστάσεις 200 και 800 μέτρων».


Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου