Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ! "Έκλαψα και απογοητεύτηκα, όμως ποτέ δεν έκανα κακό στον εαυτό μου"

Η 24χρονη παρουσιάστρια μιλάει στο People για τις διατροφικές της συνήθεις.
«Δεν ξέρω να μαγειρεύω τα πάντα, αλλά προσπαθώ. Τον τελευταίο καιρό αντέγραψα κάποιες εύκολες συνταγές από το Master Chef, όπως το κοτόπουλο με γιαούρτι και λεβάντα».


Το απόγευμα, όταν δεν έχει κάποια φωτογράφηση ή άλλη επαγγελματική υποχρέωση, θα πάει στο γυμναστήριο, όπου προπονείται κάνοντας αερόβια άσκηση, λίγα βάρη, ελλειπτικό και stretching. «Τη γυμναστική και γενικότερα την άσκηση την είχα πάντα μέσα μου. Από όταν ήμουν 5 χρόνων ξεκίνησα να κάνω κολύμβηση και τελικά το έκανα σε επίπεδο πρωταθλητισμού. Έχω κερδίσει πολλά χρυσά μετάλλια στις αποστάσεις 200 και 800 μέτρων».


Η Κατερίνα διαφωνεί με τα ανορεκτικά πρότυπα της εποχής και παραδέχεται πως σταμάτησε το μόντελινγκ εξαιτίας της πίεσης που της ασκούσαν. «Όταν έκανα μόντελινγκ, κάποιοι με πίεζαν να χάσω
κιλά. Μου έλεγαν διαρκώς “Πρέπει να αδυνατίσεις! Τα μοντέλα είναι αδύνατα”. Πολλές φορές έκλαψα και απογοητεύτηκα, όμως ποτέ δεν έκανα κακό στον εαυτό μου.



Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου