Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Σόφη Πασχάλη: Το βραχιόλι της κατέληξε στον… υπόνομο!

Πριν αρκετά χρόνια, η Σόφη Πασχάλη ήθελε να αποκτήσει ένα βραχιόλι, το οποίο είχε «ερωτευτεί». Η sexy γυμνάστρια το έβλεπε κάθε φορά που πέρναγε από την συγκεκριμένη βιτρίνα και το χάζευε με τις ώρες. Μάλιστα είχε εμπιστευτεί στις φίλες της πως θέλει να μαζέψει λεφτά για να το αγοράσει. Τι έγινε όμως, όταν τελικά αυτό το βραχιόλι κατέληξε στα χέρια της; «Ένα βράδυ, καθώς φεύγαμε από ένα κλάμπ, ο φίλος μου έβγαλε ένα κουτάκι από την τσέπη του και μου είπε: «αφού το θέλεις τόσο, δικό σου». Σάστισα. Όταν άνοιξα το κουτί, πήδηξα από τη χαρά μου. Πάνω στον ενθουσιασμό μου, το βραχιόλι μου έφυγε από χέρια και κατέληξε μέσα στη σχάρα του υπόνομου. Μπορείτε να φανταστείτε τη στεναχώρια του φίλου μου και την ντροπή τη δική μου»
Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου