Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Φωτεινή Γεωργαντά: «Ήταν όνειρό μου η οικογένεια»

Η Φωτεινή Γεωργαντά μετά από πολύ καιρό μίλησε για την οικογενειακή ευτυχία που βιώνει, τον κεραυνοβόλο έρωτα με τον σύζυγό της, αλλά και αν της λείπει η τηλεόραση. «Είμαι ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη. Ήταν όνειρό μου η οικογένεια. Ήθελα από την πρώτη στιγμή να κάνω ένα γάμο που να έχει παιδάκια και να είναι μια ομάδα από ευτυχισμένους ανθρώπους. Πιστεύω ότι τα θεμέλια για μια ευτυχισμένη οικογένεια τα βάζουν οι δυο σύντροφοι». Ο έρωτας με τον άντρα της, Ηλία Γούδη ήταν κεραυνοβόλος; «Ναι, ήταν έρωτας κεραυνοβόλος. Έρωτας από την πρώτη ματιά… Είμαι ακόμα ερωτευμένη με τον άντρα μου. Δεν είναι όμως ο έρωτας με το καρδιοχτύπι των πρώτων ημερών. Τώρα το συναίσθημα έχει γίνει πιο βαθύ και έχει μεταμορφωθεί από έναν έρωτα σε μια μεγάλη αγάπη». Λείπει στην Φωτεινή Γεωργαντά η τηλεόραση; «Η οικογένειά μου είναι η προτεραιότητά μου. Είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχω στη ζωή μου. Ό,τι κάνω κάθε μου επιλογή γίνεται με γνώμονα το πώς θα επηρεάσει την οικογένειά μου. Ήταν συνειδητή η επιλογή μου και να απέχω από τα επαγγελματικά… Μου λείπει η τηλεόραση έτσι όπως την θέλω εγώ. Θα ήθελα να κάνω μια δική μου εκπομπή σαφώς, αλλά επειδή πιστεύω ότι η τηλεόραση έχει ανάγκη να είναι πολυχρηστική"
πηγή:Hello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου