Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Στικούδη: Το όνομα μου είναι Κατερίνα, δεν είναι σώμα!

Στο «TV Έθνος» μίλησε η Κατερίνα Στικούδη για όσους την κατηγορούν πως παραείναι σέξι και για την πικρία που της άφησαν τα σχόλια που άκουσε στο Just the two of us: ''Όταν έχεις ένα ωραίο σώμα και το δείχνεις...
 μέσα από μια φωτογράφηση ή ένα γύρισμα δεν είναι κακό να σου πει κάποιος ότι είναι ωραίο. Δεν το κατηγορώ. Από την άλλη, αν ειπωθεί κάτι πάρα πολλές φορές, χάνει την ουσία του και στο τέλος διαστρεβλώνεται το νόημά του. Παρά το γεγονός πως υπήρξαν σχόλια και για τη φωνή μου, αυτό που έμεινε τελικά ήταν το κορμί. Το όνομά μου όμως δεν είναι Σώμα, είναι Κατερίνα'', λέει χαρακτηριστικά.

Στην συνέχεια προσθέτει: ''Ήταν από τις πιο αμήχανες στιγμές της ζωής μου, από τις πιο άβολες στιγμές στην τηλεόραση και πραγματικά δεν ήξερα πώς να αντιδράσω. Η ατάκα του Νίκου που ακούστηκε και ο προηγούμενος σχολιασμός με πείραξαν.

Δεν έχω νιώσει πιο άσχημα. Μπορεί να μην έχω προκαλέσει με την προσωπική μου ζωή ώστε κάποιος να με ταυτίσει επειδή φοράω σέξι ρούχα με κάτι άλλο. Ούτε μπορεί να πιστέψει κανείς ότι δεν έχω ισορροπημένη ζωή εξαιτίας αυτού.

Επειδή ούτε έχω προσβάλλει την οικογένειά μου με τη στάση και τον τρόπο ζωής μου κι ακόμα και οι σέξι φωτογραφήσεις που έχω κάνει έχουν γίνει πάντα μέσα σε όρια που έχω βάλει για τον εαυτό μου. Και δεν έχω ξεφύγει ποτέ. Όμως να. Τώρα μπαίνω στη διαδικασία να απολογούμαι, τη στιγμή μάλιστα που πιστεύω ότι μια τέτοια εμφάνιση, ταιριάζει μέσα σε ένα σόου''.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους συμπαίκτες της υποστηρίζει πως κάποιοι το πήραν πολύ σοβαρά γιατί το είδαν σαν μια τεράστια ευκαιρία να προβληθούν μέσω ενός τόσο μεγάλου καναλιού όπως είναι το Mega. Συνεχίζει για τρίτη χρονιά στο Mega Star και είναι πολύ χαρούμενη για αυτό. ''Με εκφράζει πάρα πολύ επειδή η μουσική είναι κάτι που αγαπώ'', τονίζει.

Αποκαλύπτει πως της είχε γίνει πρόταση να παρουσιάσει μία πρωινή εκπομπή αλλά:

''Αρνήθηκα. Είχα κάνει και δοκιμαστικό, αλλά σαν κόνσεπτ εκπομπής δεν μου ταιριάζει. Ούτε για την ηλικία μου είναι, ούτε για το στυλ μου. Θέλει εμπειρία για να σταθείς σε μια ζώνη τόσο ανταγωνιστική. Μου αρέσουν τα τηλεπαιχνίδια που είναι επικοινωνιακά. Γενικά μου αρέσει η επαφή με το κοινό''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου