Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Γωγώ Μαστροκώστα: "Θα ήθελα ένα δεύτερο παιδί αλλά δεν μου το επιτρέπουν"


Η Γωγώ Μαστροκώστα πιο ήρεμη από ποτέ μιλά στο περιοδικό "ΕΓΩ" για την κόρη της αλλά και τον σύζυγο της. Πόσο έχει αλλάξει η ζωή της μετά τον ερχομό της κόρης της; «Σαφώς και έχει αλλάξει η ζωή μου και η καθημερινότητα μου προς το καλύτερα.
Ήθελα πάντα να κάνω μεγάλη οικογένεια, μου άρεσε η οικογενειακή ζωή. Οπότε με το που ήρθε το παιδί ένιωσα ακόμη καλύτερα. Τώρα πια η μικρή είναι η προτεραιότητα μας και μετά ερχόμαστε εμείς και οι ανάγκες μας».
Η Γωγώ Μαστροκώστα εκφράζει την επιθυμία της για ένα δεύτερο παιδί. «Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω δεύτερο παιδί. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν μου το επιτρέπουν, ωστόσο θα ήθελα κάποια στιγμή να το κατορθώσω, γιατί αυτό είναι το όνειρο μου».
Η ίδια αποκαλύπτει πως ο σύζυγος της, Τραϊανός Δέλλας ασχολείται πολύ με την κόρη τους. «Ο Τραϊανός δεν είναι ένας συνηθισμένος μπαμπάς. Εμένα ο άνδρας μου είναι στο σπίτι τις πιο κατάλληλες ώρες της ημέρας, οπότε το παιδί είναι δεμένο μαζί του. Η κόρη μου είναι ερωτευμένη με τον πατέρα της! Τον διεκδικεί από εμένα κανονικά, είναι μόνο δικός της και όλα τα σχετικά».
ΠΗΓΗ-totefteri.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου