Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΚΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ ΚΑΙ..Home Fitness!

Δεν χρειάζεται καν να βγεις από το σπίτι. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρώμα, ένα μπουκάλι νερό, ένα σκουπόξυλο και μια καρέκλα. Σήκω από τον καναπέ και ακολούθησε τη Νίκη Πετρουλάκη κι εμάς σ’ ένα πρόγραμμα γυμναστικής!

Ποιος είπε ότι το σαλόνι σου δεν μπορεί να μετατραπεί σε γυμναστήριο; Πέρα από το ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και ίσως η συνδρομή σου στο γυμναστήριο να φαίνεται καλύτερη όταν μπαίνει στην άκρη, καμιά φορά είναι και δύσκολο να κάνεις την επιλογή ανάμεσα στο διάδρομο και τον καναπέ σου γυρνώντας από τη δουλειά. Γιατί λοιπόν να μη δώσεις έναν ακόμα ρόλο σε αυτό το σαλόνι και να γυμναστείς μέσα στο ίδιο σου το σπίτι; Πέρα από οικονομικό, δείχνει να είναι και αρκετά ελκυστικό στη σκέψη ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να φορέσεις τη φόρμα σου και ν’ αρχίσεις τις ασκήσεις σου. Έτσι είναι πιο εύκολο να τηρήσεις ένα καθημερινό πρόγραμμα που δεν σου ζητάει να παρκάρεις το αυτοκίνητο, να πληρώσεις ένα ποσό που το μισό θα το λυπηθείς και να ιδρώνεις ανάμεσα σε πενήντα ανθρώπους που δεν γνωρίζεις. Ένα home fitness πρόγραμμα είναι εδώ για σένα, για να αλλάξεις το σώμα σου χωρίς να απομακρύνεσαι από την έδρα σου.
Πρόσεξε όμως! Μπορεί να ακούγεται ιδανικό, αλλά κι αυτό απαιτεί από σένα μια πειθαρχία. Πρέπει να προσέξεις να μην πέσεις στην παγίδα της αναβολής για το λόγο ότι έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις όποτε θέλεις. Το «όποτε θέλεις» μπορεί εύκολα να αναχθεί σε «ποτέ».
Εμείς σου παρουσιάζουμε ένα πρόγραμμα φτιαγμένο από τη Νίκη Πετρουλάκη για όλο το σώμα, με τη βοήθεια αντικειμένων που βρίσκονται μέσα στο σπίτι σου: ένα στρώμα, ένα μπουκάλι νερό, ένα σκουπόξυλο και μια καρέκλα. Και φυσικά θέληση και ενέργεια. Καλή γυμναστική!

Ευχαριστούμε θερμά το κέντρο Asana (Ελένη Πετρουλάκη-Ivic) για την ευγενική φιλοξενία
Με ένα στρώμα
Στηρίζεσαι στους πήχεις και στα δάχτυλα των ποδιών σου προσπαθώντας να μείνεις σε μια ευθεία. Προσέχεις να κρατάς τη λεκάνη σου σε απόλυτα ίσια γραμμή με το υπόλοιπο σώμα, κρατώντας και την κοιλιά σου σφιγμένη. Όλο το σώμα ενεργοποιείται. Μένεις εκεί για μερικά δευτερόλεπτα.

Η ένταση περνάει στην κοιλιά. Με τα πόδια στον αέρα και τον άνω κορμό ανασηκωμένο θέτεις σε ενέργεια και τους πάνω και τους κάτω κοιλιακούς. Τα χέρια δίπλα στους μηρούς σε βοηθάνε ν’ ανασηκωθείς, αλλά αν θέλεις να το κάνεις πιο δύσκολο, στήριξέ τα στο κεφάλι και κάνε μερικές ανασηκώσεις.

Ξαπλωμένη μπρούμυτα με τα χέρια ψηλά σηκώνεις τον άνω κορμό και τα πόδια, κρατώντας την κοιλιά σφιγμένη για να μην τραυματιστεί η μέση σου, και σηκώνεις τα άκρα σου όσο μπορείς. Όλο το σώμα γυμνάζεται με βασικότερο τους μυς της πλάτης. Κάνε μερικές επαναλήψεις και στο τέλος προσπάθησε να μείνεις;;;;;; για μερικά δευτερόλεπτα.

Με ένα μπουκάλι
Με το ένα πόδι λυγισμένο και με το αντίθετο χέρι που κρατάει το μπουκάλι σε έκταση γυμνάζεις τους μυς του χεριού φέρνοντάς το στο λυγισμένο γόνατο και πάλι σε έκταση.

Κρατάς το μπουκάλι με τα δύο χέρια στο ύψος των ώμων. Το κατεβάζεις στο ύψος των οστών της λεκάνης και πάλι πίσω. Το μπουκάλι λειτουργεί σαν βαράκι. Είκοσι επαναλήψεις ενεργοποιούν τους δικεφάλους σου.

Το δυσκολότερο σημείο του χεριού γυμνάζεται αν φέρεις το μπουκάλι πίσω από το κεφάλι, το σηκώσει ψηλά τεντώνοντας τα χέρια και επαναλάβεις. Φρόντισε το υπόλοιπο σώμα σου να είναι σε ίσια στάση.

Με ένα σκουπόξυλο
Με τα πόδια παράλληλα και το σκουπόξυλο περασμένο στους ώμους σου γέρνεις πρώτα από τη μία πλευρά και από έπειτα από την άλλη, κρατώντας σφιγμένη την κοιλιά και τη λεκάνη μέσα. Πλάγιοι κοιλιακοί και πλάτη σε ισχύ.

Περνάς το πόδι σου γύρω από το σκουπόξυλο, το οποίο κρατάς με το ίδιο;;;;; χέρι. Κάνεις μικρά λυγίσματα με το πόδι που σε στηρίζει. Αλλάζεις πλευρά για να μην αδικήσεις και τον άλλο τετρακέφαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου