Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Ναταλία Δραγούμη: πως διατηρεί άψογους κοιλιακούς μετά από 2 εγκυμοσύνες!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Αποκαλύπτοντας ένα εφηβικό σώμα ακόμη και μετά από δύο εγκυμοσύνες, η Ναταλία Δραγούμη φέτος μας... χορεύει και ανταποκρίνεται τέλεια σε κάθε ρυθμό. 


Οι εμφανίσεις σου στο Dancing With the Stars κόβουν την ανάσα. Χρειάζεται πολύς κόπος για να διατηρηθεί αυτή η φυσική κατάσταση;
«Μάλλον χρειάζεται χρόνος. Με την άσκηση έχω σχέση ζωής. Ως παιδί έκανα πρωταθλητισμό στην ενόργανη και ως έφηβη πρωταθλητισμό στο βόλεϊ. Τώρα, ακόμη και μόνο 1 μήνα να κάνω γυμναστική οι μύες μου ανταποκρίνονται. Πάντως, το Dancing έγινε η αφορμή να νιώσω πολύ όμορφα συνειδητοποιώντας πόσα πράγματα μπορώ ακόμη να κάνω με το σώμα μου. Απολαμβάνω την καλή φυσική μου κατάσταση. Νιώθω νέα και όμορφη».

Η άσκηση είναι πάντα μέρος της ζωής σου;
«Πολλές φορές την έχω διακόψει, κυρίως λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Υπήρξαν σχεδόν 15 χρόνια που δε γυμναζόμουν καθόλου, αλλά το σώμα μου ήταν αυτό που λέμε “φέτες”. Αυτό γιατί είχα έναν πολύ δραστήριο τρόπο ζωής και, καθώς έτρωγα λίγο, ήμουν πολύ αδύνατη. Είναι η κατασκευή μου έτσι, κάθε φορά που “στεγνώνει” το σώμα μου από κιλά, οι μύες μου διαγράφονται».

Τώρα γυμνάζεσαι τακτικά;
«Κάνω γυμναστική όταν δεν έχω γυρίσματα για τηλεόραση. Μπορεί, δηλαδή, να σταματήσω το πολύ για 1 χρόνο. Όμως, όταν λέω ότι γυμνάζομαι, εννοώ 4-5 φορές την εβδομάδα. Το body sculpture με βαράκια μού ταιριάζει περισσότερο. Δοκίμασα Pilates, αλλά τελικά διαπίστωσα ότι χρειάζομαι κάτι πιο δυναμικό. Επίσης, λατρεύω να παίζω βόλεϊ. Το χειμώνα παίζω ακόμη και beach volley στο μοναδικό κλειστό γήπεδο που λειτουργεί στο ΟΑΚΑ».

Βασικοί κανόνες στη διατροφή σου είναι...
«Απαραίτητο γεύμα το πρωινό. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα Fitness(;;;) με γάλα. Μάλιστα, επειδή τρώω πολύ γιαούρτι, πολλές φορές επιλέγω το βιολογικό γάλα αμυγδάλου για το πρωινό μου. Είναι τέλειο. Επίσης, στα κύρια γεύματά μου συνδυάζω λαχανικά με πρωτεΐνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου