Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Έρρικα Πρεζεράκου: Θα ήθελα να βρω έναν να τον ερωτευτώ παράφορα!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


Η Έρρικα Πρεζεράκου μίλησε στο περιοδικό People αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως είναι μόνη της για δύο χρόνια.
Για το αν θα μπορούσε να κάνει παιδί εκτός γάμου, λέει:«Νομίζω πως όχι. Το βρίσκω πολύ εγωιστικό, γιατί θα κάλυπτε τη δική μου ανάγκη για συντροφικότητα. Το παιδί μου θέλω να έχει σωστά πρότυπα. Θα ήθελα να βρω έναν άνθρωπο, να τον ερωτευτώ παράφορα, να κάνουμε οικογένεια και να γεράσουμε μαζί. Με αυτές τις προϋποθέσεις θέλω να κάνω παιδιά και, αργότερα, να τα καμαρώνω που θα έχουν ανοίξει τα φτερά τους και θα έχουν γίνει αυτόνομοι άνθρωποι. Δεν θέλω να γίνω μία μάνα που θα «κρέμεται» και θα εξαρτάται από τα παιδιά της. Ωστόσο, ποτέ μου δεν έχω κατηγορήσει τις γυναίκες που επέλεξαν να κάνουν παιδιά εκτός γάμου. Απλά εγώ επιλέγω κάτι άλλο».

Για αν της λείπει μια σχέση αφού είναι δυο χρόνια μόνη, αναφέρει: «Μου λείπει, αλλά από τη στιγμή που όλο αυτό θέλω να προκύψει αβίαστα, δεν το πιέζω. Έχω εκφράσει αυτή την επιθυμία στον εαυτό μου και ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει».

Για αν την ενοχλεί που την χρεώνουν σχέσεις με άντρες που δεν υφίστανται, εξηγεί: «Γελάω! Πέρσι είχα δει για μία μόνο ώρα τον Γιούρκα Σεϊταρίδη, σε μια φωτογράφηση, όπου εκεί γνωριστήκαμε, και αμέσως μου τον χρέωσαν ως σύντροφο. Εντάξει, καλά έκαναν. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Στην τελική, όλα αυτά, έχουν τόσο μεγάλη πλάκα». 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου