Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ελένη Πετρουλάκη: Κατά συνθήκη μοντέλο!


Για δεύτερη χρονιά, η Ελένη Πετρουλάκη φωτογραφήθηκε για γνωστή εταιρεία, τα ρούχα της οποίας και διαφημίζει.

«Τα συγκεκριμένα ρούχα της VS Collection με έχουν βολέψει πολύ και στην καθημερινότητά μου. Η ποιότητά τους είναι πολύ καλή, είναι πρακτικά και συνδυάζονται εύκολα, μα το κυριότερο έχουν πολύ οικονομικές τιμές. Στην εποχή μας, αυτό είναι πολύ σημαντικό» δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ!» η 40χρονη γυμνάστρια.

Ένα από τα πρόσωπα που έστησαν τη συγκεκριμένη φωτογράφιση, που έγινε στο ξενοδοχείο Athens Plaza, ήταν και η Ρούλα Ρέβη, η οποία φωτογραφίζει την Ελένη Πετρουλάκη επί σειρά ετών. «Την πρώτη μέρα ταλαιπωρηθήκαμε λίγο, γιατί η φωτογράφιση συνέπεσε με τις απεργίες και τις πορείες και όλοι αργήσαμε πολύ να φτάσουμε στον προορισμό μας. Γνωριζόμαστε τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια και έχουμε συνεργαστεί για πολλά θέματα, είτε για τη δουλειά της είτε για φωτογραφήσεις σε περιοδικά. Την Ελένη τη γνώρισα πριν καν παντρευτεί και γίνει μητέρα. Τώρα, κάθε χρόνο προσθέτει κι ένα παιδί στην οικογένειά της. Καμιά φορά, μου λέει με χιούμορ: Σε λίγο θα με φωτογραφίζεις και με τα εγγόνια μου».

Από την πλευρά της, η σύζυγος του Ίλια Ίβιτς δηλώνει λάτρης του κλασικού στιλ. «Μπορεί να με έχετε συνηθίσει με τα αθλητικά ρούχα, όμως, εκτός δουλειάς, μου αρέσει πολύ να έχω ένα προσεγμένο και γυναικείο στιλ. Γενικά προτιμώ να μην ακολουθώ πιστά τις τάσεις της μόδας. Έχω βρει πια το στιλ μου, ξέρω τι μου ταιριάζει και αυτό υποστηρίζω. Αγαπώ το κλασικό στιλ και απεχθάνομαι οτιδήποτε κραυγαλέο» ανέφερε.

Σχολιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα παιδιά τη διάσημη μαμά τους, (ιδίως όταν τη βλέπουν στην τηλεόραση και τα περιοδικά οι κόρες της), η Ελένη παραδέχθηκε ότι εκείνη που ασχολείται περισσότερο είναι η 6χρονη Άννα Μαρία. Οι μικρότερες δεν καταλαβαίνουν και πολλά, γι' αυτό δεν κάνουν και πολλές ερωτήσεις.

Όσο για τη μεγάλη της αγάπη; Μετά την οικογένειά της, ήταν, είναι και θα εξακολουθήσει να είναι η γυμναστική. «Η γυμναστική είναι θέμα υγείας. Αντί να κρύβουμε τις ατέλειές μας, καλό είναι να δούμε τη ρίζα του προβλήματος Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε όλοι, η γυμναστική είναι η πιο οικονομική διέξοδος. Όταν έχουμε ένα σωστό και υγιές σώμα, δεν χρειάζεται να δίνουμε μια περιουσία στα ρούχα. Το καλύτερο είναι να επενδύσουμε επάνω μας».

ΠΗΓΗ: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου