Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Bίκυ Χατζηβασιλείου Αποκαλύπτει τα μικρά της μυστικά!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Λίγο πριν Πάμε Πακέτο για έβδομη συνεχή χρονιά, η Βίκυ μοιράζεται μαζί μας φυσικές συνταγές ομορφιάς και αγαπημένες συνήθειες.

Δεν βαριέμαι ποτέ να δω σε επανάληψη...
«Το Sex & The City γιατί πιστεύω πολύ στις γυναικείες φιλίες».

Τις βραδινές λιγούρες τις δαμάζω τρώγοντας...
«Αμύγδαλα άψητα και ανάλατα. Αν δεν δαμαστούν...χτυπάω και ένα προφιτερόλ».

Είμαι χαρούμενη για την τελευταία μου αγορά...
«Ένα ποδήλατο για βόλτες στην εξοχή αλλά και την πόλη, από σεβασμό για το περιβάλλον».

Μου αρέσει να βλέπω τα νύχια μου σε αποχρώσεις...
«Ζεστές κοραλλί το καλοκαίρι και σκούρες το χειμώνα».

Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα και αγάπησα...
«Τα παιδιά του Στάλιν του Owen Matthews».

Έχω σκοπό να υοθετήσω από τις φετινές τάσεις...
«Τις απλές και θηλυκές γραμμές καθώς και το στοιχείο του animal print (αυστηρά ένα τη φορά) που λατρεύω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου