Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Τζένη Τασίδου: Νέα, όμορφη και ΑΕΚΑΡΑ!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


Δηλώνει φανατική ΑΕΚτζού, είναι από τις καλύτερες αθλήτριες της Πυγμαχίας με μεγάλες επιτυχίες και πολλά μετάλλια. Ο λόγος για την Τζένη Τασίδου που μίλησε αποκλειστικά στο AEK1924.gr και έδειξε την αγάπη της για τον Δικέφαλο.
Η Τζένη με αφορμή την βράβευση της από την Ερασιτεχνική ΑΕΚ είπε πως ένοιωσε πολύ όμορφα που τιμήθηκε από την αγαπημένη της ομάδα ενώ παράλληλα μας παρουσίασε την καθημερινότητα της, μίλησε για το ξεκίνημα της ενασχόλησης της με την πυγμαχία και ευχαρίστησε μέσα από την καρδιά της τους φίλαθλους της ΑΕΚ που την στηρίζουν.
Αναλυτικά η συνέντευξη:
Τζένη, θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια για την ενασχόληση σου με την πυγμαχία… Σε τι ηλικία ξεκίνησες και πως όλο αυτό έγινε ζήτημα ζωής για σένα.
Την πυγμαχία την είχα μέσα σου από μικρή. Πιστεύω είναι θέμα χαρακτήρα, αφού ήμουνα ένα γλυκό αγοροκόριτσο!!!  Άρχισα σχετικά μεγάλη πρωταθλητισμό στα 20 αλλά ο κ. Μικαελιάν μου έδωσε γρήγορα όσα χρειαζόμουν πάνω στην τεχνική μου.
Η πυγμαχία καλώς ή κακώς έχει να κάνει με ξύλο… Πως ένα κοριτσάκι από μικρή ηλικία μπορεί να ξεκινήσει ένα τέτοιο άθλημα με την λογική ότι είναι σχετικά ένα επίπονο άθλημα ειδικά για κορίτσια.
Είναι σκληρό άθλημα ειδικά για τα κορίτσια που έχουν μάθει να καλλωπίζονται από μικρά. Όπως είπα και πριν είναι θέμα χαρακτήρα.

Όταν αγωνίζεσαι δείχνεις απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνεις… Πως αισθάνεσαι όταν βρίσκεσαι πάνω στο τερέν και έχεις να αντιμετωπίσεις για παράδειγμα μία ανάλογης αξίας αθλήτρια με σένα;
Πάντα πριν πάω να αγωνιστώ έχω κάνει μια πολύ καλή προετοιμασία μαζί με τον προπονητή μου κ. Μικαελιάν και μπαίνω μέσα με το καλύτερο εαυτό που έχω. Νοιώθω ότι ήρθε η στιγμή να δείξω τι σημαίνει να είσαι Ελληνίδα και ΑΕΚτζού μαζί!!!
Η ΑΕΚ πως μπήκε στην ζωή σου; Από πότε είσαι στον σύλλογο;
Στο σύλλογο ήρθα το 2004, όμως πάντα ήμουν ΑΕΚ!
Σε βλέπουμε να φοράς συνέχεια ρούχα της ΑΕΚ όταν αγωνίζεσαι και μετά… Πως αισθάνεσαι όταν παίζεις για τον δικέφαλο, όταν για παράδειγμα στο Πανελλήνιο πρέπει να παίξεις για την ΑΕΚ;
Η ΑΕΚ έχει ιστορία στη Πυγμαχία. Πάντα είχε τους καλύτερους πυγμάχους. Όταν  ακούνε ΑΕΚ οι αντίπαλοι κάνουν Ώχ...!!!
Η ερασιτεχνική ΑΕΚ σε τίμησε πριν λίγες μέρες στην κοπή της πίτας. Πόσο σημαντικό είναι οι κόποι μιας χρονιάς να ανταμείβονται με αυτόν τον τρόπο από τον ίδιο σου το σύλλογο;
Ναι, η ΑΕΚ με τίμησε και ένοιωσα πολύ ωραία. Όμως εγώ έχω παράπονα και τα είπα στους ανθρώπους της. Την ΑΕΚ την αγαπάω αλλά πιστεύω πως αν δεν είχα πει τα παράπονα μου πριν ένα μήνα δεν ξέρω καν αν θα με θυμόντουσαν για να με τιμήσουν. Δυστυχώς εμάς τους πυγμάχους μας έχουν κάνει στην άκρη!
Είσαι εν ενεργεία πυγμάχος και της Εθνικής ομάδας πυγμαχίας. Τι σημαίνει για σένα να εκπροσωπείς την Ελλάδα σε Ευρωπαϊκές και Παγκόσμιες διοργανώσεις;
Νοιώθω πολύ περήφανη που είμαι Ελληνίδα! Είναι τιμή μου που μπορώ και αγωνίζομαι με τα γαλανόλευκα και κάνω περήφανη τη Σημαία μας.
2010: Χάλκινο στην Γαλλία, Χρυσό στο Διεθνές τουρνουά στη Κρήτη, Ευρωπαϊκό Ασημένιο στην Ουγγαρία, 8άδα στο Παγκόσμιο στα νησιά Μπαρμπάντος και Χρυσό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα… Μια γεμάτη επιτυχίες χρονιά για σένα… Αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς;

Είναι σκληρή δουλειά πολλών χρόνων. Προπόνηση, προπόνηση, προπόνηση… Δυστυχώς είχα και μια μεγάλη αδικία από τους διαιτητές και στερήθηκα το μετάλλιο. Όμως δεν το βάζω κάτω!
2011: Τι έχουμε να δούμε φέτος από εσένα σε τι φάση προετοιμασίας είσαι;
Είναι πολύ σημαντική χρονιά για μένα φέτος καθώς είναι προολυμπιακή χρονιά. Έχω πολλά τουρνουά μπροστά μου. Ο μεγάλος στόχος είναι το πανευρωπαϊκό τον Οκτώβρη. Πρώτα από όλα όμως να έχω καλή υγεία θέλω. Θα ήθελα να μας πεις λίγο για την καθημερινότητα σου… Πόσες ώρες μέσω όρο ανά ημέρα κάνεις προπόνηση; Ελεύθερος χρόνος για σένα μένει καθόλου; Λοιπόν, κάνω 2-3 προπονήσεις την ημέρα. Εμείς οι πυγμάχοι πρέπει να τα έχουμε όλα. Αντοχή, δύναμη, έκρηξη, ελαστικότητα, μυαλό και αποφασιστικότητα. Όλα, όλα!!! Οπότε έχω να δουλέψω σκληρά. Το μόνο που δεν μπορείς να φτιάξεις είναι την ψυχή. Αν δεν έχεις ψυχή, μην τα φοράς τα γάντια. Ελεύθερο χρόνο έχω μόνο τις Κυριακές.
Τέλος, λίγα λόγια για τον κόσμο και τους ΑΕΚτζήδες φιλάθλους που σ΄αγαπάνε και βρίσκονται δίπλα σου από κοντά ή έστω μαθαίνοντας νέα σου μέσω του Internet.
Οι φίλαθλοι της ΑΕΚ είναι οι καλύτεροι. Δεν υπάρχουν πουθενά!!! Αυτοί κρατάνε την ομάδα! Θέλω να τους ευχαριστήσω που με στηρίζουν. Πολλά φιλιά, σε ευχαριστώ!
Να σε ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου που δέχτηκες να μιλήσεις στο site μας. Είμαστε όλοι θαυμαστές σου και σου ευχόμαστε μια δημιουργική χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες.
Πηγή:aek1924.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου