Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΕΦΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥ,«Πιαστό» στο Tiebreak!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Όταν τα κορίτσια του βόλεϊ μετακομίζουν από τα παρκέ στις πασαρέλες, το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να φωτογραφίζονται για το Maxim. Χαλιέται κανείς;
Δεν είναι εντελώς κόντρα η ζωή της αθλήτριας και του μοντέλου; Ναι, είναι, σε όλα τα επίπεδα. Όσο ήμουν αθλήτρια δεν ήξερα τι θα πει ξενύχτι. Τώρα άρχισα να βγαίνω, τώρα άφησα νύχια για πρώτη φορά στη ζωή μου. Δεν ήμουν καθόλου γυναίκα. Αυτό που με ζόρισε πιο πολύ ήταν ότι, όταν ξεκίνησα το μόντελινγκ, έπρεπε να χάσω τους μυς μου. Το μυώδες σώμα δεν γράφει τόσο καλά στις φωτογραφίες. 
Κι όταν η ομάδα πατώνει, έχουμε μαλλιοτραβήγματα και τέτοια; Εγώ μια φορά είχα παίξει ξύλο. Μιλάμε για άγριο ξύλο! Ήμουνα καινούρια στην ομάδα, με έβαλαν λίμπερο στη θέση μιας άλλης κοπέλας και αυτή μου πετούσε συνέχεια την μπάλα πάνω μου από σερβίς. Επίτηδες και συνέχεια. Γύρισα μια φορά, της είπα να το κόψει, της το είπα και δεύτερη. Ε, την τρίτη της όρμησα και τη μάδησα. Μέχρι να μας χωρίσουν της έριξα πολύ ξύλο. 

Την είχες εύκολα, δηλαδή… Ναι, χαλαρά. Θα μπορούσε απλώς να με πιάσει και να μου πει ότι την πείραξε. Αυτό που έκανε μου την έσπασε πολύ και δεν κώλωσα καθόλου. Στο παρκέ έχω καταστρέψει τα γόνατά μου, έχω ανοίξει πολλές φορές το σαγόνι μου, έχω βγάλει όλα μου τα δάχτυλα, δεν καταλαβαίνω τίποτα από πόνο. Τώρα που σου μιλάω είμαι με σπασμένο δάχτυλο στο πόδι. 

http://www.maximonline.gr/girls/special/c427,%CE%88%CF%86%CE%B7+%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85.html


Kάτι το παρελθόν της ως βολευμπολίστρια, κάτι τα βραζιλιάνικα γονιδιά της που κολυμπούν στο DNA της και το γλυκό ήρθε και έδεσε με την Playmate 2009 να εντυπωσιάζει με το καλογυμνασμένο του κορμιού της, πάντα με ιδιαίτερη έμφαση στα πόδια, την πλάτη και τους γλουτούς.

Μπορεί τον τελευταίο καιρό να έχει χαθεί οικιοθελώς από την δημοσιότητα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς δεν οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την αξία της. 

http://www.tuned.gr/lifestyle/gossip/5912-bodies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου